Niepubliczna Szkoła Podstawowa VICTORIA CENTER PRIMARY SCHOOL

27/02/2023

ZIMOWA WYCIECZKA – Kluszkowce

W ostatnich dniach lutego dzieci z naszej szkoły wyruszyły na zimową wycieczkę do Kluszkowców. Głównym celem wyjazdu były aktywności na zboczach malowniczo położonej góry Wdżar.

Zaraz po przyjeździe na miejsce, nie tracąc czasu ruszyliśmy na stok. Ośrodek narciarski był świetnie przygotowany, trasy były zróżnicowane pod względem trudności i dostosowane do naszych umiejętności, a pogoda nam sprzyjała. Nie można było wymarzyć sobie lepszego początku wyjazdu.

Zachęceni świetnymi wrażeniami z dnia pierwszego, w kolejnych dniach wracaliśmy na stok. Oprócz tego udaliśmy się na wycieczkę do Nowego Targu, gdzie skorzystaliśmy z możliwości jazdy na łyżwach oraz udaliśmy się na pobliski plac zabaw. Kolejną z atrakcji był kulig i ognisko, podczas którego odbyła się bitwa na śnieżki.

Nasze wieczory upływały nam na regeneracji po całodniowych aktywnościach. Czas umilaliśmy sobie grając w gry planszowe oraz spotykając się w pokojach podczas wieczornych integracji. Odbyła się również dyskoteka. Nie spieszyliśmy się bardzo z powrotem – ostatniego dnia rano, starsza grupa zwiedzała ruiny Zamku w Czorsztynie, a dzieci młodsze podziwiały niesamowite, górskie widoki podczas spaceru po okolicy.

Po obiedzie ruszyliśmy w drogę powrotną do domów. To był niesamowity wyjazd.